Wizerunek to ogromny kapitał, jakim dysponuje każda firma, przez cały czas kształtując świadomość odbiorców. Logo w systemie identyfikacji wizualnej odgrywa najważniejszą rolę i w pierwszej kolejności z nim powinna kojarzyć się firma. Naturalną koleją rzeczy w każdym biznesie jest rozwój, pozyskiwanie nowych klientów czy pogłębianie relacji z obecnymi. Wszystkie te wartości powinny się również odzwierciedlać w logo, dlatego z czasem przychodzi konieczność, by logo odświeżyć i unowocześnić a wszystko zgodnie ze zmieniającymi się trendami w designie. Eksperci twierdzą, że posługiwanie się starym logo przy zwiększanym potencjale firmy jest pozbawianiem się szans wykorzystania wielu nowych możliwości pojawiających się w jej otoczeniu. Klienci poprzez pryzmat rebrandingu czy re-designu logo wnoszą, że firma idzie z duchem czasu i odpowiada na nowe wyzwania rynkowe.

Re-design logo, co się zmieniło?

Dążymy do tego, aby firma była postrzegana jako nowoczesna, idąca z duchem czasu, ale nie zapominająca o swoich tradycjach. Więc zabieg liftingu logo jest korzystny, ale jednocześnie nie odcina się od wcześniejszej działalności firmy i jej dokonań. Dlatego nie stworzyliśmy całkowicie nowego logo, a dostosowaliśmy je do obecnych trendów. Wykorzystaliśmy ten sam krój pisma, który okazał się ponadczasowy. Formę logo zmieniliśmy na lżejszą, pozbyliśmy się ciężkiego optycznie prostokąta stanowiącego tło. A całość uzupełniliśmy o brakujący element nazywany sygnetem. Nowy sygnet to kwadrat symbolizujący otwierane opakowanie a pomysł pochodzi z poprzedniego logo, w którym był on elementem tła, ale również odzwierciedla „O” od Odra Pak. Dziś sygnet można wykorzystać samodzielnie jako minimalistyczny symbol firmy lub jako awatar w sieciach społecznościowych. Dzięki tym zabiegom nasz nowy wizerunek jest wyraźniejszy, bardziej przyjazny i lekki.


Nowe logo

 

Poprzednie logo

 

Inne wersje logo i nowy slogan

Nowe logo funkcjonuje również w postaci logo ze sloganem „Więcej niż opakowania„,  które stosujemy na materiałach reklamowych. Wraz z odświeżeniem wizerunku wprowadziliśmy wersję pionową, monochromatyczną, achromatyczną wszystkie wspomniane wersje logo oraz inne uwzględniliśmy w księdze znaku, którą możecie zobaczyć w zakładce O nas / do pobrania lub klikając w poniższy link.

 

Do pobrania